ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Powiatu Nowotomyskiego
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Akty prawne

Pobierz dane XMLAkt prawny: AO.120.13.2024Drukuj informacjęAkt prawny: AO.120.13.2024

Szczegóły informacji

AO.120.13.2024

Rodzaj: Zarządzenie

Status: Akt jednorazowy

Sesja: Nie dotyczy

Kadencja: VI kadencja 2018-2024

Data podjęcia/podpisania: 2024-03-05

Data wejścia w życie: 2024-03-05

Tytuł aktu:

Zarządzenie Starosty Nowotomyskiego nr AO.120.13.2024 w sprawie powołania Komisji do brakowania akt wytworzonych w Starostwie Powiatowym w Nowym Tomyślu, niearchiwalnej (aktowej) przeznaczonej na makulaturę lub zniszczenie

Na podstawie:

art. 5 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983r.o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U.2020r. poz.164 z późn. zm.) oraz na podstawie pkt 10.1 oraz pkt 12 Instrukcji Archiwalnej Starostwa Powiatowego w Nowym Tomyślu (Zarządzenie Nr 10/2002 Starosty Nowotomyskiego z dnia 15 maja 2002r.)

Treść:

Zarządzenie Nr AO.120.13.2024
Starosty Nowotomyskiego
z dnia 5 marca 2024 r.
 
w sprawie powołania Komisji do brakowania akt wytworzonych w Starostwie Powiatowym w Nowym Tomyślu, niearchiwalnej (aktowej) przeznaczonej na makulaturę lub zniszczenie
 
Na podstawie art. 5 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983r.o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U.2020r. poz.164 z późn. zm.) oraz na podstawie pkt 10.1 oraz pkt 12 Instrukcji Archiwalnej Starostwa Powiatowego w Nowym Tomyślu (Zarządzenie Nr 10/2002 Starosty Nowotomyskiego z dnia 15 maja 2002r.) zarządzam, co następuje:
 
§ 1. Powołuję Komisję ds. brakowania dokumentacji niearchiwalnej Starostwa Powiatowego w Nowym Tomyślu w następującym składzie:
1. Przewodniczący – Ewa Bąbelek - Sekretarz,
2. Członek – Agnieszka Bajor – Kierownik,
3. Członek – Iwona Szyndler - Główna Księgowa,
4. Członek – Marzena Matusiak – Kierownik,
5. Członek – Ewa Jaroch – Samodzielne stanowisko ds. zamówień publicznych,
6. Członek – Arkadiusz Klorek - Kierownik,
7. Członek – Agnieszka Szudra – Kierownik,
8. Członek – Ewa Kowalewska – Podinspektor,
 
§ 2. Wykonanie Zarządzenia powierza się Sekretarzowi Powiatu.
 
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
  
 
 
STAROSTA


Andrzej Wilkoński

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Nowym Tomyślu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-03-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Kierownik Wydziału Administracyjno - Organizacyjnego i Zarządzania Kryzysowego - Agnieszka Bajor
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-03-07 14:45:07
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Klaudia Kałek
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-03-07 14:54:31
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Klaudia Kałek
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-04-18 13:34:14
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
51 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony